Ändrad planering!

Stannade lite längre hos mamma idag för emma skulle hjälpa mamma med en grej och hon o sofie skulle åka med mig till y-by. Så va hemma strax innan 6. Plus att Jennifer hängde med hem för å sova här! Så roligt!

Så jag orkade inte laga mat idag, eller att baka de där brödet. Så de får bli i mon ist.
Så de blev hamburgare på oscars för jimmie å Jennifer å en sallad på bettans för mig!

Vi tittade på film nu ikväll med! Megamind.


Ganska rolig ändå. Hade man inte vart så trött så hade man nog inte tyckt den va seg i slutet. Men vi började titta så sent... Trodde vi hade popcorn hemma men de hade vi ej. Så jag å jennifer åkte ner till city gross å köpte de. Dom drack cola å jag drack vatten. Jätte gott...! Försökte jag intala mig själv iaf... hehe...

Ne nu e klockan alldeles för mycke så jag ska sova...!
Hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback