Barnledig

Ja linnea sov hos Hanna natten till idag! =) Hoppas de har/går bra! Att hon inte har vart fööör jobbig i natt eller nu på morran... Jag fick sova själv i sängen i natt så jag har sovit som en gud. jimmie somna på soffan... hihi...

Vaknade halv 10 av att grannen borra eller nått... lät jätte mycke iaf!!! Har hört de sen 8 typ men de va ändå OK.. Somnade ju om! Men iaf så kunde jag ligga kvar i sängen å titta på tv!!! Utan att nån klättra på mig, eller hämtade massa saker å slängde på mig... haha...

Så nu har vi precis käkat frukost och vet la inte riktigt vad vi ska hitta på...
Jag vill få klart i Linneas rum. Har målat klart de rosa på väggen iaf! Blev väldigt bra! Så nu ska jag måla stora stjärnor på där bara! (Jo de e jag som gör allt) Skrev ut en stor stjärna ute i lycke igår som jag klippte till å som jag ska måla på nått hårdare matrial, typ kartong. Som blir mallen.
Men jag har ingen kartong.... Hanna å sten hade men jag glömde de igår när vi va där å lämna Linnea. Så får la ta de idag när vi hämtar henne... Undra när hanna å sten vill bli av med henne? =S haha... jaja... Dom hör la av sig! haha... (Jag tänker INTE göra de!) hehe... Ne ja skoja bara... Låter som jag vill bli av med Linnea, men jag saknar henne faktiskt! Men vet att jag kommer få krama henne snart, så då kan ja ju lika gärna passa på å "njuta" lite av stillhet!

Jimmie håller på å dammsuga nu... vete fän vart eller varför... Gjorde en storstädning igår kväll.
Åkte till MEdia Markt igår med! Så nu har vi en DISKMASKIN! som inte fungerar.... Eller den e inte ikopplad än... Så snart fungerar den hoppas jag! Får la fråga pappa om hjälp!
(soffan va de han dammsög! )

Håller på å bygger en soffa på balkongen med! Vill ha en som man (jag) kan ligga å slappa i när solen ligger på. Eller bara man kan sitta på å ta en fika eller äta lunch! Blir huuuur bra som helst! Så igår åkte vi till Kungälvs tyglager å köpte madrass och tyg till dynorna! Hon hade 2 stora bitar av tjock skummgummi-madrass kvar så dom köpte jag å dela på 2. Fick med en 3dje bit som jag kunde testa å såga i för å se om jag klara de! (har aldig gjort de förut) Hon va riktigt snäll som jag handla av! Så nu har jag iof en del bitar över, men dom kan nog komma till använniing oxå!

Fattar ni hur jag menar eller? Känner att jag skriver lite slarvigt...! Men jaja... Jag lägger ut bilder när jag e är klar! Ska bara få tag i en symaskin. Tror mamma har en. Ska sy fodralen till dynorna! hihihi... kommer bli najs!

Wheels and Wings e nästa helg oxå! Kommer la få åka själv med Linnea. Jimmie ville inte med. Han ville till vbg hellre... Jag åker ju bara över dagen. Så inget supande för mig....

Ne nu ska jag nog fixa iordning mig å se vad jag ska hitta på...!

Todelooo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback