De var tider de!



Satt å blädra i gamla bilder på datorn och hitta blandannat detta! Fy fasiken alltså! Hade lite vatten i benen, fötterna... haha... När man ser dessa kort längtar man INTE till nästa bebis.

Hoppas att de inte blir så om jag blir gravid igen...! De va inte roligt...

Tänkte jag skulle städa upp här lite, men har ingen lust eller ork.. Jimmie å Ally spelar "göteborg". Typ som monopol, men med gbg-gator. Linnea e överallt och ingenstans... Luktar som om hon behöver ny blöja nu med...!

Va ute på en promenix nu i morse med. De regnade lite i början men sen slutade de. Lyssnade på radion och dom spelade "what are words" tror jag den heter. Den e så fin. Började nästan gråta när jag gick där och lyssna... haha...

Ne nu ska jag ta fram dammsugaren! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback