Gäst över natten!

Va hemma hos min syster på landet förut å fick med oss alexander där ifrån! =) Han å knodd spelar monopol just nu... Såååå tråkigt tycker jag, men dom tycker ju de e skoj så dom kan la spela de då!

Vi spelade guitarr hero förut å ja vann hela tiden... mohahaha!!! Jätte kul tycker jag! haha...

Sitter å tittar på tatueringar och ÅÅÅÅÅ Vad jag vill tatuera mig nu....!!!!! Sa till Jimmie att jag vill tatuera mig snart, att jag vill beställa tid till de. Men då protesterade han å sa att han vill med tatuera sig, å före mig!!!

Åh blir så arg... Varför kan jag inte spara pengar? Jo för jag har inga... =/ Hade velat spara undan så jag kunnat tatuera mig. Har 2 som jag vet hur jag vill ha. Å sen vill jag ha en som står för Linnea. Men vet inte vad bara... Så de får vänta! =)

Har fått så in i rava ont i örat idag med! Hoppas de e nån förkylning som satt sig där, å inte nån öroninflamation. Vakna i morse å trodde jag skulle dö... Så har de änna suttit i hela dagen. Å nu när man e trött blir de värre... Tog en ipren för en stund sedan men de verkar inte ge sig ändå... Får la se om en stund igen...!

Nu ska inte Linnea va hos dagmamman på 4 veckor! Hon har "semester". Sen efter de så ska jag lägga kalender VARJE dag så jag kan jobba som satan å spara pengar till tatuering...
GÖTT så säger vi. Å nu när jag ska börja mitt nyttiga liv (igen) så kanske jag sparar på de me? haha... =)

Känns ju bra att vi sitter å tjockar oss med godis å cola nu ikväll med Alexander... haha... Jag e så dubbel ibland! =P

Ne om jag kanske ska ta å göra nått annat nu? Dregla över tatueringar kanske? hihi...
Todeloo!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback