Hemma igen!

Tack för tipsen Emelie! De va riktigt bra! =) Kom gärna med mer, jag e helt vilsen på sånt här! haha...



Så nu e vi hemma igen! Jag håller på å knör i mig en sallad från bettans. Den mätta riktigt fort idag... Har vart på lek&buslandet idag ju. Netten å barnen va med och sen träffade vi Johan å Alexandra å busa med dom! Men va svettigt de va där inne då! Sen har ja ganska lätt för att svettas, men ändå! De va sjukt varmt där inne! OCH kul! Linnea klättrade runt med alexander i rören och åkte rutchkana (?) med jennifer och de va full rulle!
Goast va ju Jesper inne bland bollarna! Haha...! De va livet tyckte han! ;)
MEN som vanligt glömde jag min kamera!!!!! Störande... Så då tänkte jag att jag tar med min telefon. Men då va jag ju så smart å låste in väskan i ett skåp, jobbigt å bära runt den änna, med telefonen där i! Så de blev INGA bilder... jaja... Så e de! Ta de nästa gång!

Sitter ute på balkongen å äter med Diesel brevid mig! Blev inget regn som jag trodde. Solen lyser å de e nog en 22grader iaf! Blåser lite kyligt bara! Eller ja, jag sitter ju i skuggan så kanske de e därför... hehe...

Ne om man skulle ta å vila lite medans Linnea sover? Hon slocknade innan vi kom ut på motorvägen på vägen hem förut... hehe...

See jo läjter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback