Kalas


Idag har vi vart på kalas hos sofie som fyllde 10 år! Go mat å efterrätt å vi satt ute med, de gör de hela lite goare! hehe....

E så seg (som vanligt) .... Satt ute på balkongen precis med datorn, men då satte jimmie igång sitt j*la dataspel... HATAR de ljudet! E nått program då man kryper runt å skjuter så man hör ju hela tiden när han skjuter...! Å eftersom Linnea vill va med mig kan jag ju inte stänga balkongdörren. (ja vet, har sånna problem!) haha... Men de e faktiskt jobbigt! Längtar tills han börjar jobba... Eller om han kunde åka till vbg i några dagar... Går ju varandra på nerverna!

Just de, dynorna till balkongen e klara nu! Blev ju hur bra som helst!!!! Men e inte riiiktigt klar än. Ska göra 2 till, lite mindre och sen ska jag ha andra kuddar med som ryggstöd. Men dom funderar jag på att köpa.. Eller om jag hittar nått bra tyg som passar kanske jag kan göra... Vem vet! =P Satt ju å sydde med symaskinen igår å genast fick man lite flaschback från skolan när man hade syslöjd. Både posetivt o negativt! Posetivt va ju att man kom på hur maskin funka, någolunda iaf. Negativt va ju alla minnerna. Jag va inte så jätte förtjust i de ämnet... haha--- Kommer ihåg en gång speciellt, så ropade läraren på mig (jag satt inte å lyssna på vad hon pratade om...) Ja säger jag då. Kom fram här säger hon då. Jaha... säger jag då å gör de.

När jag ställer mig breve henne så visade de sig att hon pratade om hur man mäter när vi skulle göra kläder. Så hon skulle visa på mig! Å då kunde jag ju inte gå tillbaka å sätta mig heller...
mjaaa... Pinsamma ögonblick!!! Kroppskomplex som man hade så ska läraren stå å mäta mm...

Tur man har gått färdigt i skolan! hehe...

Funderar på att gå ut å se vad Linnea gör. Hon ville inte va med mig i köket så hon e i vardagsrummet med J. (hihihi) hoppas hon stör han lite! =P

Ne nu gråter hon så nu får jag nog gå å titta... =S

Todelooo!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback