Kvällen

Ja nu e de bannemej kväll.... Skulle lagt mig för längesedan, om de inte vore för Jimmie å Molle. Dom har spelkväll.... Hatar de... Speciellt när inte jag har nån å prata med... De e sånna här stunder som gör att man saknar 4an! Då kunde dom ju hållt sig på nedrevån å jag på övre!

Men men... Jag ringde hanna srax innan molle kom å hon skulle till lycke så jag hängde med ut dit. Hon vann ju massa godis på Liseberg idag så hon skulle dela med sig till dom. Va även en sväng uppe vid Nettens stuga å hälsade på. Så gött väder ute nu. Idag på dagen har de vart klibbigt, men nu ikväll va de gött!

Imon blir de besiktning på bilen! Hoppas den går igenom så man slipper massa bök med den... Tänkte höra med hanna om hon ville med å kolla på bh lite snabbt med. Måste köpa de nu. Den jag har nu går sönder mer å mer... Jäkligt störande!

Va på Liseberg idag ju! Linnea åkte karusellen och farfarsbilarna. De va himla roligt! =) Spelade lite med men vann inget,,, De va hanna som stod för alla vinster,,, hehe... Jessica molle å theo följde med oxå!

Hanna vann även på leksakshjulet 2 vinster som hon gav till Linnea. Så gulligt av faderallan!

Ne om man skulle ta å knyta sig nån gång?.... gäsp...

Måste klippa mig med...! Nu e de panik med håret...! haha...

Fick jag skrevet de me... =P Ne nu ska jag göra annat! Hörs i mon! Håll tummarna för mig genom besikt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback