Lördag hela veckan!

Känns nästan så när jimmie har semester! Man har ingen koll på dagarna...! Frågar varandra varje dag: Va e de för dag idag? E de Tisdag? Ne men de va ju onsdag igår... Eller?
Så får man kolla på telefonen vad de e för dag ... haha...!

Och plus att man äter ju onyttigt hela tiden... =/ Får ta tag i de hela efter semestern.. Har inte motivationen att fortsätta nu... (bättre å skjuta upp de! ) haha...



Hade besök av Carina o Johan o lilla Alexandra här nu! =) Eller lilla å lilla. Hon e ju ändå 3,5 år! hehe... Härlig ålder! Mycke trotts kan jag tänka mig, men de va ju inget vi andra märker.

Va ute hos mamma å pappa igår igen på eftermiddagen. Pappa skulle titta på våran bil. Va ju nått som dunkade i den. (kommer inte ihåg va de heter) Men han å jimmie fick bytt de igår iaf! =) Så nu dunkar de inte! Ska besikta den i mon. Har körförbud på den idag... Eller de belv de igår, men man e ju så beroende av bilen så de e sjukt.

Dom ringde på morran igår å undra om jag kunde jobba. Då va ja ju tvunden å ha bilen!
Skulle jobba i kode, på nån förskola! Mellan 8-14. HElt ok arbetstid! De skulle jag kunna tänka mig att jobba alltid... Mån-fre 7-14 (skulle börja sju igår med, men dom ringde kl 7 så jag skulle komma så fort jag kunde.)

Å Kode av alla ställen, som jag ALDRIG e i... Men jag hitta tillslut! Kom till fel skola först. Så den tanten som jobba i köket där förklarade vägen för mig! hehe... Hon kände även min mamma å pappa. Världen e liten... "Heter din mamma Anna-Karin? frågade hon mig... Du e väldigt lik både anna-karin och gunnar! Sa hon sen när jag sagt ja. Tydligen en gammal lekkompis till mamma när dom vart små... Mamma visste inte vem jag mena, men hon visste vem mamma va tydligen! (Lite synd att jag inte fick jobbat med henne så kunde hon berättat lite mer)

Men i de köket jag va i skulle jag jobba själv! Står så bra på alla arbetsplatser hur de brukar gå till, så de funkade rätt bra. Va bara första timman som va lite bökigt. Tills man hittar allt, får igång diskmaskinen mm...
Men jag kan faktiskt tänka mig å jobba där igen! =)

Börjar bli lite förkyld oxå! vakna i natt av att jag hade skit ont i halsen. Svettades som en gnu oxå... Fick lägga mig ute på soffan för de va så jäkla varmt! Nu har jag inte så ont i halsen men ena borren rinner ist... Ska köpa lite kan jang, eller hur de stavas, så jag slipper få jätte förskylning! Inget roligt när jimmie e ledig å allt! Eller de e la aldrig roligt... hehe...

Idag ska vi träffa hanna senare. Hoppas på att de inte kommer mer regn så vi kan åka till Liseberg med henne! =D Blir nog inte så länge, för de lär ju va packat med folk... Men kul om Linnea kunde åka farfarsbilarna mm! hihi..! Då får man inte glöma kameran!

På tal om den, så har jag tatt sååååå många kort nu när vi bott ute i Lycke! haha... från stranden blandannat!
Men blir nog inte så många här, för de e så bökigt att ladda upp... Men jag ska framkalla alla iaf! =) Så vill ni se får ni komma hem till oss!

Blev en liten novell idag med.. Blir så när man inte skrivigt på ett tag! haha... Måste skriva av sig lite!

Drömde så jäkla konstigt i natt med. Jag läser ju hon Kissies blogg. Å i natt drömde jag att jag va typ bästis med henne! haha.. vi skulle ut å fetsa å de va massa paparazzis efter oss! Men hon va jätte snäll å go så de va inget så... haha... Men hon av alla människor? haha... Jaja.. Finns ju värre drömmar att dröma så att säga... ! haha..

Ska åka till borås nån dag med! Djurparken alltså... Blir ingen övernattning, bara över dagen! Lika bra =) Netten å barnen ska nog med, å sen Harry å Gabbie skulle med oxå. Mamma sa att hon ville med me, så vi får se! Får se om vi hittar ett datum då alla kan! haha...
Har ju som sagt körförbud på bilen, tills i mon iaf! Hoppas den går igenom!!! Ska besikta den i sisjön! Ska man hitta dit me! Hanna e med mig som stöd! De va första bästa lediga tid i sisjön. Därför bidde de där! Annars hade de fått bli den 8 i tagene. Å vi ville inte vänta så länge. Inte när han har semester å allt änna...

Ne nu ska jag göra annat. Framkalla bilder kanske? Äh, kan ju lika gärna vänta till efter sommaren... MAn lär ju ta en del bilder till...

Ha de gött alla! Hörs ikväll kanske, eller i mon... Den som lever får se! =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback