Lugn morgon

ja idag har jag och Linnea tatt de lugnt på morran. Myst å dragit ut på tiden! hehe...
Vi sitter ute på balkongen just nu. å de regnar INTE ! Ska ut å gå sen vid 12 när hon ska sova tänkte jag! Försökte få med hanna men hon hade precis vaknat så hon kände inte riktigt för de just då! Men de va för 40 min sen så hon kanske ändrar sig om en timma igen! Hoppas de iaf! Va längesedan vi träffades, bara vi 2! Eller ja... Linnea e väll alltid med, men ändå... hehe...

Har ju börjat mitt nyttiga liv (igen) ! Så imorse käkade jag sån där finn crisp (tror de stavas så) till frukost o ägg. Har ingen aning om vad jag ska göra till middag. Men lutar la åt en fetaostsallad... Lunch vet jag inte heller... Yoghurt med bär i? får de nog bli...! Ska börja skriva en matlista igen å handla hem efter den! Va så mycke enklare!

Linnea sitter breve mig nu på balkongen i soffan å kastar ner alla kuddar.... Härlig onge! Alltså ner på balkongglovet, inte ner för balkongen... hehe..

Vi odlar ju paprika på balkongen blandannat och dom har börjat bli riiitkigt stora! Ska bli kul å smaka på de när de e klara! Har ju vart lite snålt med sol ett pardagar nu så de har änna stått stilla men de kanske tar igen de idag! hehe...

Ne nu ska jag göra annat! Todeloooo!


Kommentarer
Emelie säger:

Fil med hallon och kokt ägg äter jag varje morgon. I början kände man sig inte tillräckligt mätt, men då får man äta tidig lunch istället, men efter ett tag känner man sig faktiskt mätt. Jag brukar äta stekt ägg, köttbullar och korv, laxwok, kycklingwok, kycklingsallad, äggröra, omelett med bacon och kyckling, fläskfilé med sallad. Man kan äta allt bara man tar det bort det onyttiga tillbehöret, i början känns det tufft men när man kommer in i det så går det kanon. Och sen promenader som du gör. Kämpa på. :) några tips bara. ;)

2011-07-19 | 09:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback