..................Morgon......................

Vaknade rätt ok idag! Jimmie gick upp å gjorde välling utan att jag behövde fråga han! Klockan va la halv 8 nått sånt...
Sen kom han å la sig igen.... Linnea somnade INTE om å då får JAG gå upp ändå å ta hand om henne. Men ja gick å la mig å kolla på tv å hon gick till Ally å väckte honom... hihi... Sen kom båda dom in till oss å kolla på tv.

Sen började helvetet....!!! Linnea går å pillar i vardagsrummet på ALLT hon inte får. Hämtar våra värmeljus-hållare med cola motiv (hur hon nu nådde dom!) å slänger på mig. Hämtar xbox-konsoler. Hittar en tom chipspåse å leker med. Sätter på xboxet. Å till sist hittar hon ett cocacola glas från igår med 1 tredjedels cola i...! Ska dricka å hälften rinner utanför...!!!! När jag går mot henne för att ta glaset SLÄNGER hon iväg de, rakt mot mina nya kuddar!!!!!!!!!!!!!!!! Så nu ligger dom i tvätten.... KUL! Ne roligare morgon kan man ha.... Men när man når botten kan de ju bara bli bättre! haha...

Så då ringde en som heter Annelie från där jag jobbar som timvikarie! Hon undrar om jag vill jobba på ett ställe i 6 veckor!!! Självklart säger jag å de bästa e att de börjar när Linneas dagmamma kommer tillbaka från semestern! Så nu börjar jag se min "dröm" om tatuering igen! hihihi...! GÖTT MED JOBB!
Men då kommer ju alla andra tankar: Hoppas de e roligt där... Hoppas de e rolig personal.. mm... Å jag vet inte ens vart de ligger... haha... Får ta å kolla upp de tror ja! Glömde fråga de... haha...

Så att nu känns de bra igen! Nu e jag glad!
Synd bara att vädret e som de e... =/ Men de regnar inte (än) iaf...!

Ne nu ska jag göra annat! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback