"Regnet de bara öser ner..."

De regnar inte just nu, men de kommer ju säkert snart... Va ute å gick i morse å de e ganska gott å gå i regn, men inte kul resten av dagen...

Jag vaknade av linnea kl 7 å tänkte : Snälla snälla snälla SOMNA OM! å de gjorde hon, jag behövde bara ge henne nappen... Så jag gick å la mig igen å hoppades på att få sova till 8 iaf! Men då ligger jimmie breve mig å snarkar... ÅÅÅH... Så jag kunde inte somna om så de va bara att gå upp... Så jag gick ut å gick 1 tim sen duscha helt ostört å sen satte mig vid datorn en stund!

Alexander sov ju här i natt med, och linnea va snabb med att väcka han imorse! hehe...
Ska se när pappa kommer hem oxå.. Han ska ju laga våran bil. Måste ju göra en ombisiktning...
Får ta å ringa han nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback