Rolig helg!

Sitter å äter en isglass jus nu. Va så sugen så jag va tvungen! hehe... Ska ju ändå träna i mon så ... =P

Har ju sovit i lycke natten till idag. Mamma å pappa har så seg dator så de va ingen ide att ens försöka gå in på blogg.se för att blogga... Därför de blev massa mobilbloggandes.... Men iaf! Har haft de kanon! Blev kräftor igår kväll med stora syster o familj o bror med familj och mamma å pappa så klart.. hehe... Å FY FAN VA GÖTT de va...! Så längesedan jag käkade de...! Sen blev de några cider efter de som jag längtade efetr hela dagen... hehe... Så de satt nästan ännu bättre! hehe...

Å idag har inte hänt så mycke.. Åkte in till Derome med pappa för att köpa en mdf-skiva, men de va stängt där! Så pappa sa att han skulle följa med mig nästa vecka när han kommer hem igen. Men då kan jag ju fixa de själv tror ja.. =S haha... får se ... VIll få klart de nu bara!!! tar ju sån tid allt... haha...

Imorgon om de e fint väder blir de stranden igen (va där nu ikväll med) Å jag hoppas hoppas HOPPAS de e de! Så värdelöst när de regnar, Man blir bara så deppig...! Speciellt om jimmie e hemma då går vi änna varander på nerverna...

Jimmie e inte hemma nu. Han e i stan med persson och åker runt... Han lever ungkarlsliv... Eller nått...

Funderar på att lägga mig?? Jag e gammal, jag vet! haha... halv 11 på en lördag. Men jag ska faktiskt gå upp vid 7-8 nån gång i mon. Linnea vaknar ju då å då måste jag gå upp! Kan inte vara vaken till 4...

Jag längtar till "våran" helg, Hanna... Då ska jag bli redigt full! haha... Så långt kvar bara,,, Men men, den som väntar på nått gott...! Å nästa vecka får vi träna som bara den!

Vill bara säga att jag har världens bästa mamma! Imorse kom hon och tog Linnea så jag fick fortsätta sova! Guldvärt! Behövdes verkligen!

Nu ska jag sluta skriva... Kolla lite på jersey shore i sängen tror jag å sen nana!
Todiloooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback