Tisdag

Funderar på om man ska åka till lek&buslandet idag. Men jag vill inte åka själv...

Ser ut som de kommer regna när som oxå... Då e de ändå inte roligt å va ute...
Så vi får la se vad som händer idag då!

Måste bara skriva av mig om hur duktig jag va igår! Eller, ja de kändes bra av mig iaf! höhö... Igårkväll vid 8-tiden (när man e som mest gottesugen) Tar jimmie fram Coca cola å chips för å äta, å jag tog inte ett enda chips!! Å inte cola heller...! Visst blir man irriterad. Fattar inte varför han tog fram de, men nått jag lärt mig om han e att han har lite otur när han tänker...

Ne om man ska ta å göra sig iordning?!

Blir lek o bus idag! =) Med syrran å barnen! Wihooooo!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback