Trött

Ja man känner ju inte av att man fick sova till halv 10 i morse iaf... Lika trött som vanligt! Men de e la alla som har små barn... Låter så iaf! =)

Tack Hanna å sten för att ni tog hand om Linnea i natt iaf! De kändes bra att slippa gå upp i morse...!

HAr fått diskmaskin nu med! Pappa va här å hjälpte oss koppla in den... Kör första maskinen nu, å de verkar gå bra... hehe...

E så himla nöjd med våran lägenhet... Visst e de en del kvar å göra, men än så länge e den så fin! hihi... !
Kvar att göra:
-Måla väggen i vårat rum
-sätta upp tavlor i vårat rum + Linneas
-Måla hallen
-Måla köket (en vägg) +lister
-Sätta upp hatthyllan på rätt plats mm...
-Måla klart i Linneas rum
-Sätta upp hyllor i Linneas rum

Ja de e de jag kommer på nu på rak hand.. E säkert en del till men kan ju inte skriva allt här! höhöh...

Har fixat en symaskin nu med som jag ska låna. Mamma hade en som jag kunde låna! Så snart ska jag börja sy för full rulle! Värsta händiga har jag blivigt... haha... (Säger jag nu innan jag börjat) Kommer la spotta å svära åt dom j*vla dynorna, men blir nog bra tillslut! hihi...

Kanske slipper åka själv till Varberg med. Eller jag skulle ju ta med mig Linnea, men Netten å barnen följer antagligen med oxå! =) hihihi...

Låter som Linnea somnat nu... Gött... Undra vad som kommer på tv ikväll? Känns som vi kollar på film jämt! aldrig tvn, bara film... Å ska vi kolla på tv:n så kommer vi inte överrens om vad vi ska titta på...
Life sucks ibland... 
MEn de ska jag inte ta här...! haha

Imon vet jag inte vad som händer... På söndag blir de kalas iaf! =)

Ne jag får la ta mig till soffan å inta liggläge just nu... haha...

Toodeloo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback