15 Juni 2011

Idag blev de inget jobb. Men Linnea ska till Åse ändå! Ska va där mellan 9-14. Då ska jag passa på å städa lite (eller mycke rättare sagt! haha) MEn först ska jag gå en promenad. Går och lämnar henne, och promenad efter de.

Har inte vart ute o gått på jag vet inte huuuur länge! =S Aja baja... De e inte bra, men nu idag så!
Ska även skruva upp lite grajor i köket med! Få de gjort. Börjar ju bli mer å mer klar! Längtar tills löning så vi kan köpa färg o tapet till väggen...! Varför ska de va så långt kvar ?!?!

Drömde i natt att jag bodde hemma och fick jobb. Då bad jag mamma lämna Linnea hos dagmamman. Jag började jobba 7 och linnea skulle va där vid 8... Och jag hittade inte de stället jag skulle till... osv... Rörig dröm ändå...

Trött e jag oxå... Somnar alldeles för sent på kvällarna... Ne men nu får jag sluta klaga... haha..!

Ska gå å göra oss klara nu iaf...!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback