Fredag

Idag ska vi köpa virke till väggen!!! =) Ska bli så gött å få upp den och få eget sovrum. Man sover ju inte lika bra när Linnea e i samma rum... På tal om att sova så vaknade Linnea 8.3o idag! =D Jag va iof väldigt trött när jag hörde henne, men så tittade jag på kl och blev genast glad! hihihi...!

Idag ser de ut å bli jätte fint väder!! Redan 20 grader i skuggan och kl e bara halv 10! =)
Tror Linnea börjar bli rastlös. Hon pillar på ALLT hon inte får pilla på... Eller så testar hon bara mig...
Tex: Jag satt i vardagsrummet och titta på tv så ligger jimmies tangentbord framför tvn. Då springer hon dit och trycker på de (vilket vi har sagt till henne 100000000000000ggr att inte göra) NEJ säger jag då. Då vänder hon sig om, tittar på mig, med handen kvar på tangenterna, och trycker ännu mer!! Och säger jag då nej, du får inte pilla där på så ler hon, eller skrattar, och trycker!!! AAARRRHHH!!!!! Frustrerande!!!

Sen springer hon in på toa. River ner halva toarullen, plockar ur "tunnan" med skräp på dass...

Härliiiiigt!

Så vi får nog ta oss ut snart! Netten mfam ska ju till stugan så kanske ska ta sig ut dit? =)

Ne, ska diska iaf! Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback