Go kväll!

Vi har precis kollat på Cry Baby här hemma. Den e så dålig att den blir bra tror jag...! haha... De e ju bra musik och fina bilar, plus att Johnny Depp e med! Men den e ju bara pinsam när dom pratar med varann... Men på nått sjukt sätt så gillar jag den... haha...!


Cry baby-gänget! (Ricki Lake till höger!) hehe...

Imon ska vi på sommar-avslutning på öf! Ska bli kul! Har iof inte vart där på väldigt länge, men kanske e nån man känner igen! ? hehe... Nathalie å Nellie ska dit iaf. Och Jessica å Theo, om dom hann! 

Sen efter de blir de slottskogen om de e fint väder (vilket jag hoppas på!) Men regnar de så blir de nått museum!
Jimmie kollade vädret förut o då stod de att de skulle komma regnskurar hela dagen... =/ Trök.. Men de kan ändras, eller så kan dom ha fel! (Hoppas på de...)

Idag va vi med hanna när hon passade jesper. Gick ut på en promenad, skulle köpa jordgubbar, men dom va mögliga eller såg jätte äckliga ut så de blev inget med de! Vi gick och tog en pizza var ist... Satt på uteservering. Då e de sommar! haha... Fast de hade ju kunnat va lite varmare... Alltid nått man ska klaga på! haha...

Linnea vaknade kl 9 idag! Så länge har hon aldrig sovit tror jag. Å då har hon sovit hela natten, inte vaknat en endaste gång! Hon somnade strax efter 8, i bilen på g hem från mamma, o vaknade 9 idag! Man blir så glad på morgonen då! Allt blir så mycke roligare! haha... Störd man e...
(synd bara att vi hade bestämmt att träffa hanna kl 10, men vi fick skjuta upp de. Tur så va de ingen fara!)

Å imon ska vi försöka va på öf kl 9. Men sover hon så vill jag ju inte väcka henne! Jimmie ska med oxå! De ska bli kul! =)

Go natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback