Hallå Fölket!

Bild bomb!

Konstiga träd! Såg för ett tagsedan träd som va helt grås. "spökträd" kallar jag dom. Så fick jag höra att de va träd som hade blivigt "attakerat" av larver som bodde i typ spindelnät, såg de ut som... Man kunde se en grön fin skog och mitt i de stod en spökträd!
Så en morran när jag va ute å gick så såg jag sånna träd! Så jag stannade å tog kort!

Fy fan säger jag bara!!! Larver ÖVERALLT! krälar omkring och är allmänt äckliga!!! Fy fan för att gå under ett sånt träd...! UÄÄÄ...

Fick brev från polisen igår med! Äntligen!
Va från brottsregistret som jag ska skicka in till min arbetsgivare!
Har jobba i 2 dagar nu (Å fy fan va trött jag E!) Men de funkar helt kanon. E helt ok och längtar nästan tills nästa gång jag ska jobba! =)  Vilket jag inte vet än när de e... MEn nån gång hoppas jag! =P


Åkte ut till mormor en stund på em. Va alldeles för varmt för att sitta hemma. Så Linnea fick springa naken och lekte lite i vattenslangen! =) Så gott för henne! MEn trppan va nog de roligaste, som vanligt! hehe...
Sen somnade hon gott i bilen hem!

Å imon ska vi handla studentpresent till Ellinor och sen handla lite blöjor och annat sånt skoj...
Nu ska jag sova! Eller snart iaf! hehe.--
Go natt hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback