Härlig dag!

Nu e väggen uppe i sovrummet, så nu bor vi i en 3a! hihihi... Blev ju så bra! Anders e duktig! Så nu e de bara spackel, färg mm som ska upp!

Men de e ju inget man vill göra när de e sommarväder ute! Vi åkte hem till netten o anders stuga när dom va kalar hos oss å njöt i solen! De e då man vill bo i hus...! Men sen kom myggen. Då vill man bo inne i "stan" igen... Visst de finns la mygg här me, men inte SÅ många!

Imon ska de va lika fint väder säger dom.. Då ska jag och linnea ut till "stugan" igen. Jimmie ska va med sin kusin å meka med våran bil... Så tråkigt, men måste göras så klart......!!!! (varför kan inte bilarna bara funka? hade vart så mycke roligare då!)

Just de. Jag tog inte ett enda kort under dagen när dom greja här... Glömde helt av de! Så jag lägger in en före- och efter bild på väggen sen... =) (om jag kommer ihåg) haha...

Linnea ligger i sitt rum nu å sover! Slocknade direkt efter att vi började köra...! Blev ingen fadderallan idag för henne. Dom fastnade i nossebro ett tag å ist för 1 tim hem så tog de 6 tim... Stackarna! Förstår att man inte orkar å va barnvakt då! Så hon får va de i mon... hahaha! Snälla hanna...! Så i mon blir de bio! (Och en natt utan barn=sovmorgon) Ska nog slänga ut katterna så jag e helt säker på att dom inte väcker mig... Kanske ska slänga ut jimmie med när jag ändå e i farten? haha... Han kan sova på våran bäddsoffa som fortfarande står nere i trappuppgången.... hihihi... =P

Ne nu ska vi titta på soa!
Skriver mer i mon! Go natt ävribady!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback