Härromdagen

När vi gick hem från dagmamman så plockade Linnea blommor till mig! =)

Visst e dom vackra... hehe... Krypen ingår!

Paus!



Å en annan dag så hade jag ingen ork att laga mat... Jag tog en sallad på bettans, jimmie hamburgare på oscars. Så kom vi på Linnea då?! Så då svängde vi in på MC å köpre en happy meal till henne! De va populärt! Första happy mealen! =)


Stretching uppe på rutchkanan (lr hur de stavas) haha...

Jag som hade tråkigt en stund... Längtar dock till stranden !!!

Sen skulle vi ha lite mysigt tänkte jag. Äta en frukt och mysa. Men Linnea vägrade sitta ner, still. Så hon sprang runt medans jag satt mobbad själv och åt päron... haha.. Ända tills hon hittade en äcklig pöl å leka i...Då gick vi hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback