Just Go With It



Hette filmen vi dåg igår! Riktigt bra! =) Men typiskt sån som man vet vad som kommer hända... Men helt OK ändå! hehe...

Käkat frukost här nu. Jag käkade knäckebröd med sill på... Kräftsill.. min favvo!!! Löv it! Så nu luktar man nog mumma i munnen... haha...

Å jag har ingen aning vad vi ska hitta på idag.... Köpa tvättmedel iaf! haha... Guuud va roligt! =P

Ska försöka ta mig en promenad strax med... Skulle gjort de innan frukost, men kom på de när jag käka första mackan... =/ Får vänta en stund å sen gå...!

Snart e de midsommar oxå! Jimmie ska till vänersborg Fredag lördag å söndag. Så jag å linnea får fira själva med min familj. Mig gör de inget! =P Ska till dammen på dagen å dansa runt stången och så fanns de ponnyridning tydligen och sen på kvällen till Lisbeth å grilla om de e fint väder!

Ne nu låter de som linnea gör nått som hon inte får....
Hörs sen!

Kommentarer
Ellenor säger:

Kräftsill är ju supergött :)

2011-06-19 | 10:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback