Mätt

Precis gjort middag nu. Linnea äter för glatta livet =) ost och skink-sås med pasta! De va inte fel! Jag va inte jätte hungrig men kände att jag ville ha ändå. men nu e jag propp-mätt ist...

Så nu sitter hon i badet... haha... Mat över HELA sig... Eller inte i håret idag, men annars resten av kroppen!

Idag va vi med mamma till Klädkällaren! Skulle åkt till göksäter men de blev inte så. Hittade massa fint, men som vanligt så har man ju inga pengar så köpte inte allt jag ville ha. Vilket kanske e bra, för annars hade man ju haft alldeles för mycke saker... haha... Fick iaf, köpt 2 kläddesplagg till Linnea. Igentligen behöver hon inte de, för hon fick en hel kassa med MASSA fina kläder av Annika o Anders. Men man vill ju köpa ändå! =P

Sen köpte ja lite annat bös med, men de orkar jag inte skriva,,, haha... Linnea fick en klänning med leggins till av mamma. Skit fin!!! Med körsbär på! Så söt..! ja, man blir ju nästan sjuk på alla fina kläder som finns!

Igår jobbade jag igen! 8-14.30. Funkar huuuur bra som helst hos dagmamman! E så nöjd med henne! Enda dumma e att hon äter nästan inget där. Så hon e jätte hungrig när hon kommer hem... :/ men jag tror att hon har inte tid å äta, å sen tror ja inte hon får äta själv... Men men.. Bara hon mår bra annars så! =P

Snart ska vi bege oss till Jessica o molle. Se så dom e hemma bara...! =P

Ne nu får vi dra oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback