"Midsommarnatt...."

Lyssnade på midsommarnatt med eddie meduza medans jag duscha förut! hehe... E så jäkla taggad för i mon! Ska bli så skoj och att Nathalie ska med e ju de bästa!!! Hade ju så skoj på cruisingen så detta kommer ju bli kul, helt klart! =D

Gjorde iordning min skagentårta oxå förut! Hoppas den blir go! Ska bara på lite deco hemma hos mamma i mon så e den klar!

Har gjort flätot i håret med som jag ska sova med... hahaha! Kommer la se ut som magnus uggla i håret i mon! Ne de får vi inte hoppas... =P


Ska åka tidigt imon så vi hinner lägga av oss väskorna innan vi ska till Dammen. Ska vinka hej då till Jimmie i mon me. Han tar tåget från ytterby kl 10 till vbg.
Ska jag va ärlig så ska de bli gött att han åker... haha! Hemskt, ja vet! Men e så gött när han kommer hem, man har saknat han. Men ibland går man varandra på nerverna. Kan behöva å va ifrån varandra. Iaf vi e sånna! =)

Idag åkte vi ut till Netten å hälsade på i stugan! Fick grillat å gött! Sen åkte vi å handla med hanna. Jimmie å Linnea va hemma. Handlade mat mm för i mon. Storhandlingen får vi ta på måndag eller nått...

Men nu ska jag gå å lägga mig faktiskt!
Trevlig midsommar på er, om jag inte skriver i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback