PLANERING! =D

Linnea sover lunch så jag håller på å planerar lite semester! Blir nog boråsdjurpark! =) Verkar roligt! Sova i stuga å grilla mm...!! Längtar!

Har inte pratat med Nathalie än om de, men men! haha...

Vill hon inte med (vilket jag tror hon vill) så åker ju jag å jimmie med Linnea iaf!
Myspys!
Jag ringde å varnade jimmie lite att jag sitter å planerar å han sa bara: Åker vi i mon då eller? haha...

Ne om jag skulle ta å göra nått vettigt?

Solen skiner så gött. Jag sitter på balkongen just nu... Men Linnea har feber så vi håller oss nog hemma idag... E la bäst för henne. 38,3 hade hon förut... Jag brukar alltid låta henne sova i 2 tim på dagen å sen väcker jag henne, om hon inte vaknat själv då... Men inte idag... Idag får hon sova hur länge som hon vill... Kanske kan sova bort febern? Men de e nog tänderna som spökar på henne!

Såg att hon hade 3 prickar i pannan förut och trodde de va vattkopper! Men dom brukar la börja på magen eller? Tror iaf att de va myggbett ist... Såg ut som de när man tittade lite närmare!

Nu ska jag äta glass i solen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback