Polly

de e änna vamt idag! =) Härligt härligt!
Jimmie kommer nog hem om några tim... Han skulle med persson till helsingborg, tror ja de va, å köpa en bil.
Linnea ligger å sover middag. Somnade för 15-20 min sedan. Så nu har jag tid för annat... Ska lägga in mina tider, då jag kan jobba tänkte jag.

Jimmie har ju semester nästa vecka. Då har han 4 veckor i rad! =) Sen efter de har Linneas dagmamma semester... Jätte dumt att de inte va samtidigt, men vad ska man göra!

Funderar på att åka nånstans när linnea vaknat och fått i sig lunch... Vad ska man hitta på? Åka till stranden kanske å känna på vattnet? hehe... INTE bada, bara doppa tårna kanske? Vi får se!

Hanna va ju här igår! Vi satt å kolla på tv å käkade alldeles för mycke godis! Eller iaf jag! Å de värsta e att de blev över tills idag å då går man ju å små äter hela tiden. För de går ju inte å slänga de! haha... Har bara ätit godis idag... Frukost=godis... Aja baja fina! Men så jäkla gött!

Linnea vaknade 8.10 idag. Då va jag redan vaken! Vaknade tio i, tror jag... Kunde inte somna om. Men jag gick inte upp... Så gött å bara ligga i sängen. Å man får ju passa på när man har den för sig själv!

Blä.... Nu vill jag kräkas på Polly... Har ätit alldeles för många!

Käkade laxburgare igår till middag. Linnea satt å sa MMM hela tiden när hon käkade! De va riiiktigt gott! (även jag tyckte de) hehe... Idag vet ja inte vad de blir... Får kolla i frysen vad vi har...!

Ne om man skulle ta å göra lite vettigt?
På tal om de, så har jag faktiskt slipat väggen, på båda sidorna. Så nu ska vi bara vänta på lönen så vi kan köpa färg och tapet! Hihi...

Ska ha ett kryddparty inom kort oxå!!! Inget datum bestämmt än, bara för varnar er lite! hehe... Hoppas många kan komma iaf! (jag har inte bjudigt nån än, så känn inte att ni inte har blivigt bjudna, för jag har bara gått igenom en "lista" i hövvet på vilka som jag ska bjuda. Men ju fler dessto roligare! )

Ne NU ska jag göra lite vettigt...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback