Prickigt!

Kl nio gick vi till Åse, för Linnea skulle vara där idag! Jag gick ut å gick en promenad å sen hem å duscha. Jimmie kom med Ingvar hem å han följde med upp och ville titta hur vi bodde så ringer min telefon och de e Åse... "hon e lite prickig på ryggen, eller ganska mycke."

Så jag fick hoppa in i bilen och hämta henne. Så de va vattenkopper hon hade ändå... Men inte dom i ansiktet, de e nog myggbett. Ja såg i morse att hon hade prickar i nacken, men jag trodde de va värmepliter...

jaja de som de e! =)

Så idag blir de lugn dag (igen) Skulle åkt o köpt färg till hennes rum, men känns lite dumt å göra de nu!
Blir bättre i mon när vi ska ut till lycke. Vi ska ju bo där ett par dagar nu! Passa huset medans mamma å pappa åker! =) Då kan hon springa naken ute och inne... hehe... Inga koppor som kliar då kanske? hoppas på gött väder bara!

Ne nu ska jag vara social mot jimmie... hehe... Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback