Tråååk Söndag...!

Posetivt:
-Jag (vi) får barnbidrag imon!
-den 23 får jag mina pengar, äntligen! 

Wooohoooo!!!! Vad jag ska shoppa! haha... nej jag ska inte shoppa...!
Ska SPARA... (tråk, jag vet) Ska köpa mat, en bh och "en hemlig"-grej. Sen ska jag snåla så mycke jag kan!

Ska spara pengar till tatuering! (eller regninga dagar) -De sista låter mer sannolikt ändå´... Tyvärr!
Men måste tatuera mig nu alltså... ! Jag vill jag vill jag vill!

Pratade hemma hos mamma igå när vi va där att man ska bryta sina vanor när de gäller att gå ner i vikt. Man ska inte belöna sig med mat.. Typ: När jag har gått ner 10kg så ska jag äta 1påse chips! Utan man ska belöna sig med andra grejer... Tex ett nytt klädesplagg. Men då tänkte jag då kan ju jag "belöna" mig med en tatuering!



Men jag kommer aldrig ha pengar till de... Så har jag gått ner 10kg, och ska belöna mig och inte har pengar till de, så blir man ju ledsen och tröstäter ist! "Varför har jag inga pengar? livet e orättvist!" -Och vips så har man ätit en kladdkaka, godispåse, chips, kakor.... ja ni fattar... 
Äh va negativt de låter! Haha... men jag känner mig lite sån idag... Vädret e piss. Man kan inte gå ut. Man e seg. Linnea (som ligger å sover ) blir rastlös. (som vaknade nu för att jag skrev så) haha... 


Jag har tjötat på Jimmie, jag vet inte huuuuur länge, på att vi ska ut å campa med husvagn! de e så mysigt! Men han vill inte, han vägrar... Men så ringer han persson idag och kollar om midsommar, vad dom ska göra mm... Då ska Persson köpa en husvagn (en billig skit,typ) Och så ska dom åka till Lysekil och campa! FUSK!

Så nu ska jag å Linnea hitta på en grej, bara vi 2, för att han sviker oss! hahaha...
(de e de som e den hemliga grejen som jag skrev längre upp! )




Men men... Han visste ju inte de igentligen, men men...!
Ne nu ska jag gå å se vad Linnea gör!
Hörs sen!


Kommentarer
Nathalie & Nellie säger:

Vi skickar lite styrkekramar till dig :) Vi tycker du är jätte duktig som gått ner så mycket!! Hejja hejja!!:D

Men om du vill tatuera dig som en belöning så lägg undan pengar varje gång du nått ditt mål eller gå till en tatuerings studio och prata med dom och sätt upp en tid eller nått liknande? ;)



Barnbidraget fick vi i fredags :D

Hoppas ni får en bra kväll!!:) Kraamisar

2011-06-19 | 17:16:01
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback