bada bada bada!

Idag vaknade vi för sent, så att säga... Kom på igår kväll att vi va tvugna att flytta bilen innan 8 för dom skulle ta bort gruset där mellan 8-13.

Jag vaknade av att jimmie la armen om mig, å jag tänkte men låt mig sova!!! Men ja kunde inte somna om så ja vänder mig om och då ligger han å spelar på sin iphone. Jag tittar på kl och den är 7.3o!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så stress upp! som tur va så vakande Linnea när vi börja klä på oss. Så välling till henne, packa badkläder, koka gröt som vi skulle ha med oss mm... Vi hann inte till 8, men kanske tio över? Va hur mycke bilar som helst på parkeringen.... Så vi va inte dom enda som försovit oss!

Har tänkt på när hon ska börja dagis sen. Vi kommer ju komma sent varje dag känns de som! haha...
Å jag HATAR å stressa på morran... Går hellre upp i tid!

Idag ska vi skriva kontrakt på lägenheten!!!! =D Eller jag ska göra de rättare sagt... Jimmie slutar 6 så han får skriva nästa vecka! Men jag å linnea ska ner senare å skriva på! Äntligen så händer de lite grejor!!! hihi...

Emma va ju här å packa igår å de e inte roligt alltså... Värsta e när vi ska bära allt me... Suck...
Men blir bra sen när vi kommit till rätta!

Linneas 1års kalas får vi nog skjuta på oxå. Eller om vi har den i björkås gården? Hon fyller ju änna mitt i flytten! Jaja... de ordnar sig! Jimmie ville vi skulle ha 2 kalas. Ett när hans släkt e här å ett när min släkt kommer. Men de vill INTE jag... bättre å ta alla på en gång!

Idag va vi ju å bada med Netten å jesper. Maggan å Leif va där me!
Jag råka trampa i skit med... Så jäkla äkligt! Låg en liten klutt på golvet när vi skulle gå till bassängen.... Fy fan... Men netten sa till en badvakt så dom tog bort de...

Just nu ligger Linnea å sover. Somna när vi skulle åka från frölunda. Så jag har käkat lunch. Gjorde en hamburgare å gotta mig me! hehe... Tog i lite vitlökskrydda från "partyt" i färsen å den blev RIIIIKTIGT god! så de får bli en repris nån gång!

På Fredag kommer Jimmies kusin hit å ska sova över. Dom ska fixa hans bil. Lacken å så... Så får la se vad jag hittar på då!

Nu blev de ju en hel novell jag skrev! haha...
Men nu ska jag sluta! Hörs senare kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback