IKEA <3

Idag började dagen med att jag gick upp kl 7... Kunde inte sova,. Vet inte va de e med mig... Jaja... Linnea vaknade strax efter 8 å då fick hon välling och sen gjorde vi oss iordning för att träffa nathalie, eftersom vi skulle till IKEA. hihihihi!!!


Linnea med välling i högsta hugg! -"Tänker INTE titta i kameran!"
hehe,... vem vill de på morran när man precis vaknat! Dumma mamma! haha...

Va iaf på Ikea å fick köpt min vas. Så nu står de inget ölglas med blommor på köksbordet utan en asa snygg vas. hehe...
 
Hur snygga e inte tulpanerna då! =D

men de va skoj idag, tack Nathalie för idag!

Nu ska jag väcka Linnea. Har sovit i 3 tim!!! alldeles för mycke!!! hehe...
hörs i kväll lr i mon!

Kommentarer
Nathalie & Nellie säger:

Tack för att jag fick följa med!!:D Hade jätte skoj :D

Kram på er

2011-03-09 | 19:03:45
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback