Kalas tajm

Snart ska vi bege oss till Trollhättan för kalas hos moster bettan... Så tråkigt att behöva åka så långt. Planering mm... Blä.. Men men! Va ska man göra?!

Vi gick ut förut å gick en bit så linnea skulle somna en stund. Å jag tänkte att då kan ju jag gå in mina nya skor!!! =D ....................... Så nu har ja blåser på båda hälarna och lilltårna, och e alldeles öm på utsidan av båda fötterna... Härligt! Fy fan va tråkigt de e när de blir så...

Å idag e de verkligen vårväder ju! Vilket bra...

Ne nu har jag en stressande jimmie runt i lägenheten! Kan ju inte komma förseeent... (ja e tidsoptimist) mohahaha... Men kalaset börjar 2, å oftast har inte alla kommit för ens 3...

Jajaj... Hörs ikväll kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback