Ny vecka IGEN!

Ja då va de måndag igen. Jag e sjukt trött just nu... känns som jag inte ens kan se riktigt än, som om man har massa bös i ögonen så jag får klia å klia å klia hela tiden... hehe... Men nu börjar de arta sig! =P

Har precis gett Linnea vällingen så hon ligger i sängen å äter den nu.

I helgen va vi hos hanna i lördags. Hon hade kalas för hon fyller år imon. Så de blev schlager-kalas å vi fick go smörgåstårta och en massa kakor! =)

Sen i går va vi hemma i Lycke å gick en sväng och sen käkade vi räkor (de va riktigt gott. Har inte ätit de på länge!) Å sen kollade vi ju på Solsidan så klart! Fast jag tycker de va så där de avsnittet...

Idag blir de besikting av lägenheten!!! Ush, bara de inte e nått vi måste fixa...

Igår va vi även å veckohandla. Jag gick å plocka de som stod på listan, även nya tulpaner. Dom andra hade visnat. Så när vi närmar oss kassan säger Jimmie att han skulle betala, å de säger man ju inte nej till! hehe...
Sen när vi kom hem så kom jag på att de blev ju att han köpte blommorna till mig! hahahaha!

Jag sa de till han å han sa bara "jaja..." hihihi...

verkar bli disigt väder idag? Kanske ska passa på å baka en massa idag!? Inte för att de behövs, mest för att de e roligt.... Eller vi får se! Nu ska jag äta frukost iaf! Å Linnea e klar med vällingen!

Hörs senare!



Kommentarer
hanna säger:

hehe då fick du ju dina blommor nu! =)

2011-03-14 | 07:54:15
Nathalie & Nellie säger:

Måste också köpa nya blommor!:)

Du får gärna baka så kan du höra av dig när jag kan komma å fika hos dig!;D hihi

Hoppas ni får en toppen dag:)



Kram på er!

2011-03-14 | 12:16:33
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback