Paprika bollar

Idag ska vi in till kungälv å träffa hanna, idag igen! =) Ska äta lunch me henne när hon har rast. Sen ska jag köpa flyttlådor och börja packa!

Träffa en av dom vi ska byta lägenhet med igår. Han gick och bar på massa lådor! tomma, alltså...
-E la dax å börja packa höhö! sa han..

Å ja har inte ens tänkt så långt! Så nu blev jag jätte stressad å tänkte att jag får la börja packa snart!
Så kommer vi säkert inte ens bli av med terrariumen.... MÅSTE bli av med dom!

Ingen som e intresserad?

Ush... De e när man ska flytta som man inser hur mycke skit man har... Ändå har jag slängt en del. Men mer blir de nog! haha... Brukar bli så när man väl ska flytta!

Ne nu ska jag göra mig klar för å åka in till kungälv snart...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback