Sikken dag!!!

Nu har vi bannemej 22.3 grader i solen på framsidan!!! Älskade vår, du e saknad!

Annars gillar ja inte våran, ärligt talat så hatar jag den, men nu e den efterlängtad!!!
Ska hämta vagnen idag me!!! Så nu jädras ska de promenera! =D

Ska även slänga lite skräp. gjorde de igår med, jag och Linnea. Men hittade självklart mer när man kom hem sen! Så de får bli en sväng idag med. Känner mig helt glad idag pgs vädret! hihih...

Linnea vaknade vid 7 å va hungrig, men hon somnade om vid halv 10. Hon va redigt trött! Jag hann iaf dammsuga hela övervån.

Rota ur hela källarförrådet igår. Tog ut allt som vi inte kan ha kvar. Får la se om vi kan sälja de... 

Känns inte som de e så stor efterfrågan på utemöbler just nu heller... får se!

ne nu ska ja lyssna på melodikrysset!

Hej så länge!

Kommentarer
jeanette säger:

vuxenpoäng Fina, melodikrysset!!!!! Snart hänger du på låset till affären innan dom har öppnat (själv gjorde jag det till öb häromdagen)

2011-03-05 | 22:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback