Skor skor skor!

Fick reklamblad i går från skopunkten. (lr skopungten, som ja skrev först när jag skulle gå in på deras hemsida... Kan ju undra va ja tänkte på...) Å ja e inte så intresserad av skor. Köper bara om jag verkligen behöver. Men ja satt å blädra lite å hitta massa fina skor!!

Även till Linnea, så de va inte bara till mig...
Så nu vet jag vad jag ska göra när barnbidraget kommer! Men när kommer de? Den 20e e ju på söndag... ?!

Får kolla upp de...

Den 18 kommer de! Wihooooo!!! Så på fredag då.. =)
Ska du med Nathalie?! =P Kan skippa Ikea så tar vi de ist? haha... (Lr så tar vi båda...)

Så nu får de banemej bli vår!!! NU! tack....

Ragnhild va här å besikta våran lägenhet här idag med! De va inga problem. Å när hon va klar med våran skulle hon besikta den andra lägenheten direkt efter!!! Så nu väntar vi bara på att få hem papper att vi får flytta!!!

Så snart ska vi packa mm! å va kul...!!! Ska börja röja här hemma med. Slänga ALLT som vi inte behöver. Allt som man inte använder mm.... Å va ja längtar!!!

Då börjar nästa "projekt"... Tapsering och målning...! Men de ska bli kul de me! =)
Så ska man bära möbler mm... De e med jobbigt... Men vad ska man göra! Hoppas bara min kära familj ställer upp nu, att dom kan! *ler jätte stort*
Bättre när man får datum på de så man kan fråga mer exakt!

Linnea ligger ute och sover just nu... Skulle tatt en promenad men fastnade i bakandet och nu datorn... Ajja bajja! Men kan gå en bit i mon... Lovar!

Ne nu ska ja dra mig! Hörs senare!

Kommentarer
hanna säger:

tror faktiskt inte jag kan hjälpa er å flytta... väldigt upptagen nu säkert i 4 månader framöver, varje dag!... eller du kan inte räkna med mig ändå?? hehe... fast linnea kan jag ju passa så länge iof! om du vill vara med å bära saker! hehe

2011-03-14 | 14:58:19
Svar till: hanna säger:

Men hanna då... Klart jag inte hade räknat med dig... Hahaha... ne ja skoja... Men ellenor har redan erbjudit sig att passa Linnea. Så de så ;)

2011-03-14 | 17:10:07
Bloggadress: http://ajvb.blogg.se/
Nathalie & Nellie säger:

Jag hänger mer än gärna på!!:D

Å vill du ha hjälp med flytten så hjälper jag gärna till:)

Hoppas att jag får lägenheten så bor vi "grannar" sen!!:D Skulle vara såååå kul!! Vad blir erat nya nummer?? Den jag ska kolla på har 56 :)



Kraaam

2011-03-14 | 20:38:09
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
Svar till: Nathalie säger:

Vårat nya nr e 4, så de blir isf några gårdar imellan! men va gör de?! Promenader e bra! Å hoppas ni får den lägenheten! =) kram

2011-03-15 | 07:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback