SUCK

blir så trött på vissa människor...

Vet inte vad som händer idag. Jag och Linnea får väll va hemma å tråka...

Skulle behöva åka å slänga skräp. Kanske kan göra de i helgen? Ska ju ha lite familjedag i helgen... Blandade känslor! haha... SNART E DE MÅNDAG! =D

Måste röja lite här i helgen iaf! Se vad som ska slängas, och vad som ska säljas. Vill gärna göra de innan vi flyttar! Hoppas vi får göra de snart!

Tänkte imorse: Åh! nu e de banemej vår! Tequila (min katt) går ut FRIVILLIGT! Har inte hänt sen oktober tror ja?
Tills jag kommer på att de e ju för fän mars nu! ÅÅÅÅH... Ska man ha massa kattpiss vid ingången, plus massa katter som fajtas å har sig...

Men, våren e ju på g iaf! =D hehe... Vill köpa vårskor och slippa min vinterjacka nu!

Ne nu ska ja göra annat... typ...? ingen aning,,, men nått iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback