Toppen dag!

Igår va en kanon dag! Vi åkte hem till nathalie hälsade på lite och fick pannkakor! Mums!
Sen blev de promenad i de fina vårvädret! Blåste en del, men vi klaga inte! Posetivt tänkande!!!

Sen på kvällen blev de scraping. Jag gjorde inte ett skit... hade ingen ork... haha... Så satt bara där å titta =P
Men de e roligt de me.

Idag ska vi åka till IKEA. Ska se om jag kan få köpt en vas till mina blommor... hehe... Nathalie ska med oxå =) Kanske blir en lunch där med, vi får se!

Just nu sitter jag i köket å gäspar... Linnea sover ännu!!! Tänkte jag skulle ätit frukost innan hon vaknar, men e inte hungrig än... jäjä!

Bilder från igår!

Nathalie o Nellie =)


Jag och Linnea, som sover i vagnen... hehe... Helt gott väder!
Ne nu ska ja gå å göra mig klar! See jooo!

Kommentarer
hanna säger:

snygg vagn! =)

2011-03-09 | 08:34:24
Nathalie & Nellie säger:

Jag tar och snor bilderna ;)

2011-03-09 | 09:01:41
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback