Barnbidrag!!!!!!!!!

Japp i dag kom barnbidraget! så jävla gött... Lagom till cruisingen... hahaha!

Vi ska gå bort till samlingslokalen för alla dagmammor för Linnea ska ju va där idag! 8.30-13.30... Jag ska försöka hinna städa innan jag hämtar henne med! Och gå en promenix!

Käkade havregrynsgröt till frukost idag. Vi hade inget annat gott hemma så de fick duga! Ska kanske försöka handla innan me? Kan ju göra de efter arbetsförmedlingen....

Imorgon e de cruising! Verkar som de blir bra väder me! De gillar vi!

Ska faktiskt få åka buick idag! hihihi.... Första gången för Linnea, men inte sista! haha...
Ska med hanna när hon ska tvätta den hos Jimmie!

Har laddat upp med öl nu oxå i kylen! Inför i morgon alltså! De enda som jag inte har e kläder.... Vad ska jag ha på mig ens?!? Blä hatar å köpa kläder nu för tiden... Men behöver byxor... KAnske ska kolla de innan jag hämtar Linnea?

Att göra Lista:
*Gå en promenix
*Gå till arbetsförmedlingen
*Handla
*Kolla på byxor
*Städa

Hmmm... kommer jag hinna på 5 timmar?! Vet ju inte hur lång tid de tar på arbetsförm. Jaja... vi får se! Hoppas ja hinner bara! hehe...

Kanske dax å "börja" dagen nu då?!
HEj på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback