Blä-dag

Har haft en helt jäkla skit eftermiddag/kväll... Jag e trött som en gnu å ändå går jag inte å lägger mig.

Jag på gränsen till att gråta.... Så trött e jag.... Sjukt...
Va på claes olsson förut och skulle köpa en verktygslåda och jimmie va med oxå. Å vi prata om nått och jag säger men jag e svintrött... Och han säger: Ja du ser lite trött och sleten ut.
Då blev jag ÄNNU tröttare (om de nu gick) Varför ska man bli ännu värre när nån säger så?
Jag kände bara fy fan... Påsar under ögonen som hänger till knäna, håret lite halvfett och stipigt i en toffs. Små fet och blek.... Jo men läckert!
Deppigt...






Så nu ikväll har jag smält i mig kladdkaka...! Ush har ångest över de nu... Varför? jaja... gjort e gjort... Vi ska kolla på sons of anarchy snart här!
älskar den serien nu. E ju helt fast!
Se jo to måro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback