*cowboy superstar*

nu e så ska de låta slut. Va la inte de bästa avsnittet man sett, men men... Älskar de programmet ändå!

E trött å irriterad just nu... =/ Funderar allvarligt på att gå å lägga mig... Vad ska man göra i mon innan kåken??

Fattar inte att jag ska dricka i mon... Jag ska va full! =D haha... De va ju aplängesedan!
Ska bli skoj!

Hann med min lista idag med. Förutom en grej. Byxorna. Fårta de i mon kanske? Eller så hoppar jag de... Vi får se...

Va precis på minuten jag hann tvätta golven innan jag skulle hämta Linnea. Köpte en ny mopp och skaft. Å när jag kom hem fattade jag inte hur man drog ut den. Den va typ 1 meter, men man kunde dra ut den till 1.50m... Så jag sprang runt med krokad rygg å svepte av golven i lägenheten... haha... Tur att ingen såg mig! Men rent blev de! =)

Tittar på talang nu. E de ens nån som tittar på de nu för tiden? Tycker dom kör alla program tills man blir uttråkad på dom...

Ne nu ska jag lägga mig! Go natt ses i mön!

Kommentarer
hanna säger:

hahaha jag hade velat se dig! =)

2011-05-20 | 22:42:31
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback