Den 21 oktober smäller de!

De va därför jorden inte gick under i lördags... Han hade ju räknat fel på 5 MÅNADER.... Så den 21 okt va de ju...
Å trött ja blir... Jaga upp människor så och säga sånt... Idioti!

Bakade bullar förut! Eller sånna där längder... Med vanilj i! MÖMMA säger ja bara... Så nu e de bara å komma hit å provsmaka! Inte för att de kommer hit så mycke människor å hälsar på, men plötsligt händer de!

Självklart blev dom ju inte så snygga, men ack så goa! hihihi...
Om jag nån gång ska öppna ett bageri, så ska de heta "Fula kakor" haha...

Har änna fått ont i magen idag me... Och foten... Fast de kom igår. Skulle ju vart ute å gått idag, men vet inte om jag vågar de med foten... Får se hur de e med den i mon. Ska ju lämna Linnea vid 9 så kanske kan gå efter de? Om jag inte ska köra jimmie..... Hatar de! Önska jag slapp, men ja e la för snäll... Dum-snäll... Får se vad han säger sen...
Jag tjata på han att vi skulle sätta upp hyllorna i vardagsrummet förut med! Men dom ligger kvar på samma ställe ännu... Å de e inte för att han e lat, utan de e för att vi inte kommer överens om VART dom ska sitta! Blir så arg... kan han inte bara inse att jag har bäst smak?! haha... Försökte muta han med en viss grej så jag kunde få dom som jag ville, men då va han tvungen å fundera!!!! AAAARRRH!!!!
2 starka viljor kan man säga...

Hatar de me! haha...

Vilket väder de e idag då! Blåst som satan... Jag vill ha sol, värme! Vill ha lite mer sommarväder! 
 
Drömde om Nettan inatt... Hon kom å hälsa på! =) Kändes jätte verkligt, å jag vet jag tänkte att hon lever ju inte. Men vågade inte säga nått till henne för då kanske hon försvann! Ja, de va en go dröm! Kommer inte ihåg vad vi gjorde, eller sa. Vet bara att hon va där! hehe...

Sitter å lyssnar på Sara Vargas-Spring för livet. Så bra....!

Ne nu kommer lite bilder från stranden igår!

Fika med pannkaka! (och skon fick självklart inte va på.... )

Nellie o Linnea. Gungorna så klart!

Tittut! Den va lite låg....

Busungar! Överallt ska dom va me! =)

Nellie hitta Linneas filt! hehe...

Testade en ny maträtt idag! Vegetarisk paj med brännvinskorv (ala fina!)

Hittade ett recept på vegetarisk paj, med zuzzini, tomat, lök, purjo, paprika i.
Så la jag i korven för att jag kunde! haha...
Själva skalet härma jag Ellenor å Kennie. Dom gjorde nån LCHF-paj härrom dagen där själva skalet va med philadelphiaost och creme fraiche i (Om jag innte minns fel?) Så smeta ja runt de i formen. Och äggstanning över! Så jäääävla gött!!! Jimmie gillade de me! Han åt upp 3/4, å då överdriver jag inte....!!!

Men nu börjar desperate housewifes! Ses i MÖN!

Kommentarer
Ellenor säger:

Tjusiga bilder och bakverket såg verkligen smarriga ut!

Visst funkade det fint som paj!? Testa det fast med tacoköttfärs, toppa med grönsaker och riven ost. Inte äggstanning. Det är smaskens det!!!



Jaha..så vart man hungrig igen då.. Nä bäst att söva!

Kram

2011-05-24 | 22:40:48
Ellenor säger:

Tjusiga bilder och bakverket såg verkligen smarriga ut!

Visst funkade det fint som paj!? Testa det fast med tacoköttfärs, toppa med grönsaker och riven ost. Inte äggstanning. Det är smaskens det!!!



Jaha..så vart man hungrig igen då.. Nä bäst att söva!

Kram

2011-05-24 | 22:41:07
Ellenor säger:

Men vad nu??? Jag kommenterade men det försvann.. Hur som - nytt försök!

Smarrigt bakverk

Fina bilder

Pajen såg också jättegod ut och kan lova att tacopajen var hur god som helst. Testa med tacoköttfärs, toppa med grönsaker och riven ost. Ej äggstanning - blir supergott!!



Jaha så vart man hungrig igen....bäst att söva!

Kram

2011-05-24 | 22:43:58
Ellenor säger:

Men vad nu??? Jag kommenterade men det försvann.. Hur som - nytt försök!

Smarrigt bakverk

Fina bilder

Pajen såg också jättegod ut och kan lova att tacopajen var hur god som helst. Testa med tacoköttfärs, toppa med grönsaker och riven ost. Ej äggstanning - blir supergott!!



Jaha så vart man hungrig igen....bäst att söva!

Kram

2011-05-24 | 22:44:04
hanna säger:

håller med ellenor! jättefina bilder! ser gött ut vid havet.. tänk när man kan vara där utan så mycket kläder på sig! =)

2011-05-25 | 08:39:39
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
Nathalie säger:

Så fina bilder!:)

Å maten och bullarna såg riktigt muuummsiga ut!!:D

2011-05-25 | 13:27:41
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/
Emelie säger:

åh en sån paj ska ja testa att göra :D

2011-05-25 | 21:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback