Härlig dag ändå!

Skulle va 13 grader å regn idag ju, men de e (än så länge) soligt å varmt så in i.... Har öppnat tvärdrag hemma här nu...

Har även hämtat linnea. Hon ligger å sover i vagnen på utsidan!=) Åse hade somnat henne när jag kom. Hon va så himla trött sa hon, men mig gör de inget! =) Hon skulle ju sova då ändå!

På måndag ska hon dit igen. Blev inte 9-14 som vi sa, utan blir 9-11.30. Hon tyckte vi skulle göra så eftersom de går några dagar nu innan dom ses igen! Jag gör ju inget annat ändå så de e ok.

Lämnade in min ansökan förut med. Jag va där tio över tio och sökte efter en person, men då visade de sig att hon va inte där mellan 10-12.... Störande e de då... Hon va antagligen på möte tror ja... Men lämnade den till en annan person så dom fick lämna de till henne. Så hoppas hon ringer !

Håller på å gör luch nu med! Kåldolmar! Fick för mig i affären att jag skulle göra de.
_________________________________________________________________________________
Oj blev lite uppehåll...
Hanna ringde, lunchen blev klar och linnea har vaknat nu. Men innan hon vaknade på riktigt så vaknade hon till lite så jag tog upp henne å då somnade hon igen i min famn så jag satte mig i soffan å somnade ja me i typ 10 min.... rätt gött... haha..

Men nu äter hon och jag ska vara sällskap ! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback