Hej på dej!

kom inte på nån bättre titel...

Idag e de lördag ja... Jag har stekt 300 pannkakor (lite överdrift) Vi hade så himla mycke mjölk hemma så då tänkte jag att jag steker lite å fryser in! =) Kan ju va bra å ha när man ska ut med Linnea å ha lunch med sig!

Men fan va tråkigt de e å steka..... Första 10 går bra, men sen..... Ush....
Men nu e de gjort! =)

Linnea ligger å sover lite... Hon va jätte trött, gick runt och grina å ramla hela tiden... Så hon fick sova en stund nu. Jag gillar de inte riktigt för känns som om hon inte kommer sova i natt... Men men! Vad ska man göra?

Vi har grejat lite här hemma idag! =) Fått upp 2 hyllor, blev skit fint! Så nu börjar de likna ett hem mer å mer!
Ska "bara" bygga en vägg i sovrummet, måla om i hallen, göra fondvägg i köket (jag vill ha en i vardagsrummet med, men de har jag inte sagt nått om till jimmie... hihi)
så de e inte säkert de bli så!


Busungen!

Min balkong. Den till höger fick jag av jimmie när jag fyllde år och den till vänster köpte jag igår!
Ser finare ut i verkligheten, ser lite grått å trist ut... hehe...

Ne nu ska jag väcka Linnea! och äta mat...! Blir nog Kinan!
Hörs sen eller i mon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback