Hungrig

Käkade havregrynsgröt till frukost idag! Skit äcklig va den... Så 2 timmar efter va ja hungrig igen... Så nu har ja käkat 2 knäckebröd till.... hehe... Linnea fick macka å gröt. Hon åt väll så där mycke... Badade mackan i gröten... Så nu får hon bada av sig gröten hon hade över hela sig själv...!

Måste berätta... Igår när jag satt vid datorn så hörde jag att Linnea gick å blåste ut med näsan, precis som om hon snyter sig. Så jag tittar på henne. Då har hon vart i badrummet och hämtat papper och har de mot näsan och fräser! haha... (okej hon missa pappret, men endå! ) haha... Såg så skoj ut! Gick runt så jätte länge. Jag hjälpte henne ta pappret rätt så de kom ut å sen slängde ja pappret. Då hämta hon mer och gick runt och snöt sig... haha...!

Idag ska jag till IKEA och köpa lampa till vardagsrummet. Skulle gjort de igår, men jimmie hade inte med sig sitt kort...... =/ Å jag hade inte så mycke pengar... Får dom idag kom jag på! Wohooo!

Se om Nathalie vill me!

Ne nu e nog linnea ett litet russin! Får nog ta upp henne snart!
Tjoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback