Hurra hurra för jag e så bra!

Va på arbetsintervju idag! Va samtidigt som en annan "tjej". (Hon va la 35?) säger man tjej då? haha... jaja.. ni fattar! Men allt gick bra, va lite nervös i början men sen släppte de när vi börja prata....
Och sen i slutet säger hon: Jag känner att jag vill anställa dig, josefina!

WOHOOOO Ville jag skrika då, men gjorde inte de... haha... Men fan va gött!! Äntligen kanske man kan dra in lite casch här!!! Så nästa vecka ska jag få ett samtal av en person och så ska jag få mer info om att börja. Ska få gå brevid i ett par dagar. Så bra! =)

Arbetsförmedlingen kan ta sig i röva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ska dit i mon iof... Ska på nån info möte om a-kassan... Blä... Måste tydligen...
Ska bli gött å säga till dom att jag har fått jobb, eller iaf tim-vick! hihihi...

Va ute hos mamma en stund med Linnea idag med!

Mamma satte på koppel på en katt som linnea va ute å gick med! haha... (ett gosedjur alltså..)
Såg så roligt ut hon tog den från mamma och gick och satte sig å lekte lite sen reste hon sig upp och gick iväg med den! hehe....

Träffa även hanna idag. Vi åkte till klädkällaren när linnea va hos dagmamman. Så gött å kunna åka utan ändå! Plus att hon har de roligre än å va med mamma i affären... hehe...

Ja nu ska jag fortsätta se på film!
Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback