Kolhydrater

De e ju så att jag ska försöka äta mindre kolhydrater. Men idag har jag nog BARA ätit kolhydrater... haha...
Käkade en billys pan pizza till lunch sen till middag blev de kött beanaise o potatissallad. Fi fan va gott de va!! Riktigt bra för bakfyllan... För sen mådde jag bra! eller bra å bra, jag kände mig som människa igen!

Igår va vi ju på cruisingen. Vi satt hemma å förfesta tills vi blev hämtade av sten. Jag nathalie å Jimmie. Satt å lyssna på musik via youtube. Å när vi hade fått i oss lite så kommer ju alla "bra" låtar fram me... Jimmie ville lyssna på balader vet jag, men vi lyssna även på Five. Den gamla pojkgruppen... Haha...
Undra va grannarna tänkte. Vi satt på balkongen en stund å de va riktigt mysigt tycker ja! Men blev lite kallt tillslut.

Sen hem till Hanna å Sten för å grilla å dricka lite mer! Där va måddan, robert, therese oxå. Så ett härligt gäng va vi! hehe... Sen bar vi av till kåken å de va kö för att komma in, å inte lilla kön heller... Men vi e ju så smidiga så vi smet före några stycken, men säg inte de högt!

Kom in och stod där ist... haha... Men ush va man får ångest när man tänker tillbaka på kvällen... Inte om allt, utan mer om folk man pratat med, men man kommer inte ihåg om VAD man pratat om... De hatar jag... Å ja vet att jag krama en kille (gammal kompis) Som jag veeeeet att jag inte tycker om så mycke... hmm...

Sprang runt och leta kille till nathalie oxå... haha! Vet inte om vi hitta nån, men ändå! =P
Ja, jo men de va en rolig kväll.... Blev erbjudna att ha trekant med en oxå... Jag å Nathalie alltså... hahaha....
Vi e ju ett sånt snyggt par, e nog därför! =P











Ja, tacka alla goa människor för en underbar kväll! De här kan jag leva på resten av året! haha...
(ja jag vet, händer inte mycke i mitt liv.... )
Och tack Kennie å Ellenor för att Linnea fick sova hos er!

Imorgon e de måndag! Ska till arbetsförm. och om de e fint väder ska jag till stranden och plocka snäckor! haha.. Linnea e ledig från Åse, studiedag. Så då ska vi åka dit. OM de e fint väder då... Ska ha snäckor till ett litet projekt här hemma! Ni får se när de e klart!

Har börjat riva bården i köket med! Den va ju skitful, så de kan man ju inte ha kvar,... Plus att vi ska måla en fondvägg i köket.... Ska bara komma på en fin färg!
Vi prata om att ha nån brun, typ nån ljusare... Men så kom jag på att Netten har pratat om att ha de i deras kök, eller om dom redan har de nu, så jag snor den idén om de e ok?? Skickar iväg ett sms å frågar tror ja... =S

Hjälp va de regnar ute nu då! Tur man e inne!

Ska måla om i hallen me... Tycker sånt här e kul! =) Fixa, å om de blir bra då... haha... Har rivigt ner typ mer än halva borden sen tröttna jag... De va inte alls roligt...! Så fortsätter i mon ist tror ja... hehe...

Ne nu ska jag få å va lite social mot jimmie en stund..-
Hörs en annan dag! (Typ i mon... )

Kommentarer
jeanette säger:

du får gärna "sno" färgen brun. Det e ju inte likadana kök vi har, hahhaha. Det kommer att bli skit snyggt! (helst om du har lite turkost till)

2011-05-23 | 09:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback