Kusten

Jävla cancerjävel.... Hatar dig!
_______________________________________________________

Så va de sagt....!

Imon ska jag till läkaren. (Nej, de har inget med cancer å göra) Men jag har ju mått lite si så där ibland och nu har jag äntligen (?) tatt tag i de... Ska lämna Linnea å sen dirkt till vc..... Ush. Hatar de. Men jag kanske kan må bättre snart?

Fick blommor av jimmie idag! =) Vet inte varför. han tyckte bara jag skulle ha de... Pluspoäng till han! =P 

I helgen kommer väggen upp oxå! ÄNTLIGEN! Hoppas bara de blir så bra som man vill!
Ska köpa färg till köket nåndag me...! hihihi.... skoj skoj!

Funderar på om jag ska gå ut lite nu... ? Kanske ska ringa hanna å fråga/tvinga henne med! hehe... Får se hur de blir. E ju ändå desperata ikväll. å dessutom sista avsnittet för denna säsong!

jaja.. nu somnar mina fötter så nu får jag nog sluta! Hörs!

Kommentarer
Ellenor säger:

Bra att du tar tag i det, nu kan det bara bli bättre vettu.

Härligt att du fick blommor. Det behöver man ibland och du är dem väl värda :).

Kram Kram

2011-05-31 | 19:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback