Lill-lördag!

Kul att jag fick lite komentarer! Man blir så glad då...! Faktiskt! Lite respons på de hela!

Idag får många pengar! Alla utan jag................. Försäkringskassan e jobbiga... Jag hade tydligen bara anmält mammapenning till den 18 april. Som tur va så upptäckte jag de i tid så jag skicka in lappar om att jag ville ha mammadagar till den 3 maj (4 skrev jag in mig på arbförm) Jag fattar inte hur man gör på internet så därför blev de för hand... Men så kolla jag igår å de stod inte att jag kommer få mer pengar... Så nu ringde jag dom och hade plats 247 i kön, så dom fick ringa upp mig...

Kom precis hem efter en promenad i blåsväder! De e ju nästan storm ute! Inte alls roligt å¨va ute då ju...

Nu ringde försäkringskassan. Får mina pengar om 2-3dagr! Skönt de... Inte mycke, eftersom de bara e 15 dgr som ska ut! Men får la mer nästa månad då när jag går på a-kassan... E ju typ 1 miljon papper jag måste ha med.... Som ska skickas in mm... BLÄ!!!

Ne nu ska jag göra lite nytta! Städning står på schemat idag när Linnea e hos dagmman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback