Lördag!

Igår va de verkligen fredag den 13 för mig... Ända tills jag kom hem till hanna å fick smakat på hennes goa valjbullar! Fy fan va goa dom va!!!

Va ju på arbetsförmedlingen igår, som sagt och så här skrev han jag prata med:

"Josefina är åter tillbaka från sin föräldraledighet. Josefina söker inom resturangbranchen och uppmanas att även titta på utbildnings alternativ för att kunna bredda sina möjligheter till arbete. konkurrensen om jobben som köks-och resturangbiträden är mycket stor och situationen förväntas kvarstå det närmsta året. även på fem till tio års sikt väntas möjligheterna till arbete bli mindre goda. Antalet jobbökningar är visserligen många men antalet arbetssökande i yrket är stort och har dessutom ökat senaste året vilket skapar den hårda konkurrenssituationen. Arbetsförmedlingen bedömer att köks-och resturangbiträden möts av mindre god."

wohooo.... Känner mig så taggad för att "ge mig ut där" och leta jobb................
Ändå sa jag till han att jag kan tänka mig jobba inom allt utom vården... Åh HATAR arbetsförmedlingen...........!!

Så nu ska jag skaffa mig en jobbcoach eller börja plugga... Jag vill inte plugga helst... Orkar inte, vill inte...

Ne fy, nu mår jag dåligt igen... =P
Ska äta frukost å leka med Linnea sen! =)

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback