Måndag hela dagen!

Snart ska vi till stranden. Vi ska ju plocka lite snäckor, om de finns. Väntar bara på att Nathalie ska skicka ett sms att dom e klara! =)

Jag vet inte vad jag ska skriva mer... Bilder får ja ju lägga in efteråt... haha... Så klart!

Igår va man inte färsk alltså... Mådde ju iof rätt ok efter maten där ju men man känner sig ändå lite ofräch på nått sätt... Fet hy, känner fortfarande lukten av öl, ciggarett rök mm... Blä...

Så i morse när Jimmie klädde på sig så tog han på sig en tröja från lördagen.... Fy fän... Då kom den bakfylle-känslan tillbaka... Han kände inte de, men de gjorde jag! haha...  Så han la den i tvätten...

Linnea håller på å leka med sladden till datorn nu.... Själva laddaren,...

Imorse när jag satt i soffan när linnea vaknat klättra hon upp själv i soffan! De har hon aldrig gjort förut! Så nu kan hon de !=) Fåtöljen kan hon, men aldrig sett soffan..

De e så vamt i våran lägenhet... Jag har öppet balkongdörren dygnet runt. Troooor alla element e avstängda... Så ja fattar inte varför de blir så varmt...

Ne nu ska jag dra mig... Kryper i benen på mig nu, vill åka!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback