Nu jävlar e de nog. Jag orkar inte med detta mer!

jävla skit... såg precis reklam om choklad... Va ju inte alls lockande!!!

Sitter å tittar på Teen mom på mtv nu samtidigt som jag skriver... De e spännande! =)
Vissa av dom mammorna e ju bara för mycke alltså... Därför de e roligt anatar jag! haha...

Väntar på att kl ska bli nio så jag kan se "En unge i minuten"
De e enda gången jag längtar efter mer barn,.. All annan tid på dagen, eller resten på veckan överhuvudtaget gör jag inte de! hahaha.... Har ju mitt hjärta. Hon e ju överallt och ingenstans, så de räcker! =)

Plus att jag måste gå ner lite i vikt om jag ska bli gravid. Annars kommer jag aldrig orka de. Men varför ska de va så j*vla svårt?! På tal om de, så åt ja en pizza idag.... =/ Så ska man ju inte göra om man vill gå ner, alla ni som inte visste de! haha! Drack faktiskt vatten till! DE e ju bra! =D


Ush va dålig jag e...

Kollade på en film igår... Kom inte ihåg va den hette nu, men handlar om några som klättrar i grottor och dyker i vatten i grottorna och fastnar där (Suprise!) Och så får man följa dom när dom ska ta sig ut på nått sätt! Den va riktigt spännande men de dumma me den va att man nästan kunde räkna ut vad som skulle hända!

i morgon ska jag till Allum. Se om jag hittar några kläder till lördag. Plus att emma skulle dit och undra omjag kunde köra... hehe...


Snart börjar mitt program! Ska ut till bilen å hämta linneas väska me... oh... Jobbigt! haha...
Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback